Ooit was naaien een hobby nu is het mijn passie en werk waaruit ik veel voldoening kan halen.

Sewing was once a hobby, now it has become a passion from which I get a lot of satisfaction.



Het eerste bericht

De start is gemaakt, het eerste bericht rolt het scherm op. In dit blog probeer ik jullie te inspireren om ook te naaien. Naaien is niet moeilijk je moet alleen geduldig zijn en nauwkeurig werken. Laat gerust een reactie achter op mijn blog ik stel dat zeer op prijs.

Ik wens jullie veel kijk-en leesgenot.





The start has been made, the first message rolls onto the screen. In this blog, I'm trying to inspire all of you to sew as well. Sewing isn't difficult, you just need to be patient and work accurately. Please feel free to leave comments, I would really appreciate that. I wish you lots of viewing and reading pleasure.







woensdag 13 januari 2010

Jasje Burda 10/2004 nr 112


Aan dit jasje ben ik ruim één jaar geleden begonnen, ik ben niet verder gekomen dan het in de pas te zetten. Maar verleden week heb ik het verder afgewerkt. De stofsamenstelling is een los geweven wollen: Pied de poule. Er hoort ook nog een zwarte broek bij maar deze kleur is zo moeilijk te fotograferen dat ik hier geen foto plaats. Het jasje is met een viscose voering gevoerd.

Wanneer gedragen op een jeans met een zwart of wit t-shirt eronder, dan krijg je een sportieve look. Draag je er een zwarte trui of een topje en een zwart geklede broek eronder, dan krijg je een meer geklede klassiekere look.
**********************************************************
I've started working on this jacket about a year ago, but last week I finally finished it. The fabric contains a loosly woven wool called pied de poule. Along with the jacket there's black trousers, but the colour is so hard to capture on camera that I'm not placing a picture here. The jacket has a viscose lining.


When wearing this jacket above jeans or with a black or white t-shirt under it, you get a sporty look. When wearing a black sweater or top and black fancy trousers you get a more stylish, classy look.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten