Ooit was naaien een hobby nu is het mijn passie en werk waaruit ik veel voldoening kan halen.

Sewing was once a hobby, now it has become a passion from which I get a lot of satisfaction.



Het eerste bericht

De start is gemaakt, het eerste bericht rolt het scherm op. In dit blog probeer ik jullie te inspireren om ook te naaien. Naaien is niet moeilijk je moet alleen geduldig zijn en nauwkeurig werken. Laat gerust een reactie achter op mijn blog ik stel dat zeer op prijs.

Ik wens jullie veel kijk-en leesgenot.





The start has been made, the first message rolls onto the screen. In this blog, I'm trying to inspire all of you to sew as well. Sewing isn't difficult, you just need to be patient and work accurately. Please feel free to leave comments, I would really appreciate that. I wish you lots of viewing and reading pleasure.







maandag 18 januari 2010

Butterick B 4914

Kon het niet laten om een nieuw stofje te kopen om dit mooie kleed te maken. Ik heb gekozen voor een elastische stof met lycra. Deze stof is heerlijk om te dragen en kreukt niet.
Dit model is makkelijk om te naaien en was binnen de 4 uur klaar.
**********************************************************
I couldn't resist buying this new fabric to make this beautiful dress. I have chosen an elastic fabric with lycra. This fabric is delightful to wear and doesn't wrinkle.


This model is easy to sew and I finished it within 4 hours.
Door het gefronste middenstuk kan je je "probleemzones" perfect verbergen.
**********************************************************
Because of the wrinkled middle piece you can hide your "trouble zones" perfectly.

Ook nog bijpassende schoenen gevonden ;).
**********************************************
I found some matching shoes too ;).

1 opmerking:

  1. Hallo Liliane
    dit is ook al z'n leuk blog
    ik vind de blouse en de jurk
    zeer mooi,
    ik zal kijken of ik van die sokkeltjes
    kan vinden, dat kan eigenlijk om het even
    wat zijn als het maar bij je creatie past
    vriendelijke groetjes Manja

    Brocante de Knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen