Ooit was naaien een hobby nu is het mijn passie en werk waaruit ik veel voldoening kan halen.

Sewing was once a hobby, now it has become a passion from which I get a lot of satisfaction.



Het eerste bericht

De start is gemaakt, het eerste bericht rolt het scherm op. In dit blog probeer ik jullie te inspireren om ook te naaien. Naaien is niet moeilijk je moet alleen geduldig zijn en nauwkeurig werken. Laat gerust een reactie achter op mijn blog ik stel dat zeer op prijs.

Ik wens jullie veel kijk-en leesgenot.





The start has been made, the first message rolls onto the screen. In this blog, I'm trying to inspire all of you to sew as well. Sewing isn't difficult, you just need to be patient and work accurately. Please feel free to leave comments, I would really appreciate that. I wish you lots of viewing and reading pleasure.







zaterdag 20 februari 2010

Promotiefilm KAV nieuw programma naaien Promotion movie about KAV's brand new sewing program

Gisteren zijn de opnames van de promotiefilm van het nieuwe naaiprogramma bij mij thuis gefilmd. Met een aantal lesgeefsters van naaien en niet te vergeten, de vrouw die alles in goede banen moet leiden, "Gonda", hebben wij een aantal maanden geleden een volledig nieuw programma uitgewerkt. Verschillende werkvergaderingen gingen eraan vooraf. We hopen hiermee het naaien uit de vergeethoek te halen en een nieuw imago te geven, want naaien wordt nog altijd door sommige mensen voor oudbollig aangezien. Binnenkort worden nieuwe lesgevers gerecruteerd en krijgen deze mensen een opleidingsdag.Om terug te komen op de opnames, ik denk dat wij er allemaal van genoten hebben. Het was een drukke namiddag waar ook veel gelachen is. In één kamer werd er gefilmd en ondertussen werd er in een andere kamer foto's gemaakt. Ondertussen waren er 18 mensen in huis waarvan 6 kinderen die meewerkten aan deze promotiefilm. Ik wil deze kinderen toch even in het spotlicht plaatsen zij hebben heel goed hun best gedaan en zij waren de echte sterren van deze namiddag. Ik plaats de link in mijn blog zodra de film en foto's klaar zijn. Toen alle opnames gedaan waren, hebben wij deze gezellige dag afgesloten met, hoe kan het anders, lekkere mattentaart uit Geraardsbergen die door Gonda was meegebracht.
Voor degenen die KAV niet kennen plaats ik de link naar hun website: http://www.kav.be/nl/home.asp
*******************************************************
Promotion movie about KAV's brand new sewing program

Yesterday the recordings of a promotion movie on the new sewing program took place at my house. Together with a few sewing teachers and not to forget, the women who made sure everything went right, "Gonda", we have created a brand new sewing program a couple of months ago. Several meetings have preceded this. We hope to revive sewing and give it a new image, because sewing is seen, by some people, as old fashioned. Soon new teachers will be recruited and they will receive a day course.
To get back to the recordings, I think we all enjoyed it very much. It was a very busy afternoon during which we laughed a lot. They were filming in one room and meanwhile they were taking pictures in another.
There were 18 people in this house, including 6 children that have worked on this promotion movie. I want to place these children in the spotlights because they have done their very best and they were the stars of this afternoon. I'm placing the link in my blog as soon as the film and the pictures are ready. When all the recordings were finished, we have closed this wonderful day with a delicious pie from Geraardsbergen, brought along by Gonda.
For those who don't know KAV, this is the link to their website: http://www.kav.be/nl/home.asp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten