Ooit was naaien een hobby nu is het mijn passie en werk waaruit ik veel voldoening kan halen.

Sewing was once a hobby, now it has become a passion from which I get a lot of satisfaction.



Het eerste bericht

De start is gemaakt, het eerste bericht rolt het scherm op. In dit blog probeer ik jullie te inspireren om ook te naaien. Naaien is niet moeilijk je moet alleen geduldig zijn en nauwkeurig werken. Laat gerust een reactie achter op mijn blog ik stel dat zeer op prijs.

Ik wens jullie veel kijk-en leesgenot.





The start has been made, the first message rolls onto the screen. In this blog, I'm trying to inspire all of you to sew as well. Sewing isn't difficult, you just need to be patient and work accurately. Please feel free to leave comments, I would really appreciate that. I wish you lots of viewing and reading pleasure.







vrijdag 26 februari 2010

Onzichtbare rits Invisible zipper.

Deze film voor het naaien van een onzichtbare rits wil ik jullie niet onthouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten