Ooit was naaien een hobby nu is het mijn passie en werk waaruit ik veel voldoening kan halen.

Sewing was once a hobby, now it has become a passion from which I get a lot of satisfaction.



Het eerste bericht

De start is gemaakt, het eerste bericht rolt het scherm op. In dit blog probeer ik jullie te inspireren om ook te naaien. Naaien is niet moeilijk je moet alleen geduldig zijn en nauwkeurig werken. Laat gerust een reactie achter op mijn blog ik stel dat zeer op prijs.

Ik wens jullie veel kijk-en leesgenot.





The start has been made, the first message rolls onto the screen. In this blog, I'm trying to inspire all of you to sew as well. Sewing isn't difficult, you just need to be patient and work accurately. Please feel free to leave comments, I would really appreciate that. I wish you lots of viewing and reading pleasure.







maandag 1 februari 2010

Verzorgingstas Grooming bag

Deze tas is ruim een jaar geleden gemaakt, maar ik ga ze jullie niet onthouden. De buitenkant van de tas heb ik gewatteerd.
*********************************************************
This bag has been made over a year ago, but I will show it to you anyway. The outside of the bag is padded.


Er zitten verschillende zakken  aan de buiten-en binnenkant om zoveel mogelijk spulletjes te kunnen opbergen. Je kan hem gebruiken als luiertas maar ook als een grote toilettas.
**********************************************************
There are many different pockets on the in and out
side to put away as many things as possible. You can use it as a diaper bag or a big toilet bag.


De binnenkant heeft een gewatteerde zak en een zak met een rits. Aan de zijkanten bevinden zich gerimpelde stroken met elastiek om vb. flessen achter te steken.
**********************************************************
The inside has a padded pocket and a pocket with a zipper. On the side you can find wrinkled strips of elastic to hold bottles.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten